Hírek
2012. Február 09. 13:34, csütörtök |
Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Fogyás csokitortával?
A csokoládé torta segít a fogyásban - állapították meg a Tel-Avivi Egyetem kutatói. Legalábbis abban az esetben, ha egy teljes reggeli részeként fogyasztunk el egy szeletet.
Jó hír azoknak, akik fogyni szeretnének, hogy a reggeli részeként még lehet édességet fogyasztani, ugyanis a szervezet anyagcseréje ilyenkor a legaktívabb, és a nap hátralévő részében még ledolgozza az ilyenkor bevitt kalóriákat. Egy szelet csokoládétorta pedig kifejezetten segíti a fogyást.
A Tel-Avivi Egyetem kutatói 193 túlsúlyos embert vontak be vizsgálatukba. Az önkéntesek egyik csoportja alacsony szénhidráttartalmú étrendet követett, amelyben a reggeliként maximum 300 kalóriát vihettek be szervezetükbe, míg a másik csoport egy 600 kalóriás, teljes reggelivel indíthatta a napot. Emellett ez utóbbiak még egy szelet csokitortát vagy más édességet is megengedhettek maguknak. A napi energiabevitel mindkét csoportban ugyanannyi, férfiak esetében 1600, nőknél 1400 kalória.
16 hét után mindkét csoport tagjai átlagosan 15 kilogrammot fogytak, de a következő 16 hétben az első csoport tagjai visszaszedtek átlagosan 10 kilogrammot, míg a csokitortás csoport tagjai további hét kilogrammot adtak le - számol be a kutatásról a The Telegraph.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2026. Június 11. 13:00, csütörtök | Belföld
Vitézy Dávid: felveszik a kesztyűt a lassújelekkel szemben
Felveszik a kesztyűt a lassújelekkel szemben, ezen a nyáron a MÁV-nál olyan pályafelújítási program indult, amelynek célja, hogy legalább a legfontosabb, legnagyobb forgalmú vasútvonalakon csökkenjenek a lassújelek
2026. Június 11. 11:00, csütörtök | Belföld
Magyar Péter: Sulyok Tamás nem állt ki a bántalmazott gyerekek vagy az üldözött civilek mellett
Sulyok Tamás egyszer sem állt ki a bántalmazott gyerekek vagy az orbáni hatalom által üldözött civilek és a jogállam mellett, de a saját pozíciója miatt minden nap külföldön panaszkodik

